YesterDay:Thai å Rosa Volvo!

4kommentarer

men hallå... är det inte någon i hela vida världen som skrivit kommentar till mig?  känner mig typ ensammast!
vet ju ändå hur många som varit inne å tittat *blink* men iof så har jag väl inte skrivit något av intresse kanske, men ett HEJ skadar väl inte! :)
nej skämt åsido...

igår gluffsade jag  i mig thatmat från siam garden. är så sjukt gott.gott.gott.
rätten heter phad thai ( ja jag tittar i menyn) alias för oss svenskar "nr 18" . "stekta risnudlar med ägg,böngroddar,salladslök och jordnötter. tog med kyckling. Lovely :)
en sak som är så gulligt är att man får den i en lila liten box,sånna små detaljer jag älskar!



å igår när jag var i malmö såg jag min drömbil. en ROSA volvo (ok,volvo e väl inte så ballt, men vafan,den e ju i min favvo färg!)
det är louises bil om ni undrar, tyvärr inte min!

  

4 kommentarer

Johanna

25 Jun 2008 16:01

Halloj.. Så du är ensam säger du=) hehe.. är inne å läser din blogg dagligen men de är såå lätt att smita iväg utan att lämna ett spår efter sig.. Se filmen.. rekomenderar verkligen..=) Hade de bra i malmö annars för utom rosa bilar å thai mat=) hhe..=) ha de kannoonn..=) Puss

Lina

25 Jun 2008 20:34

hej hej honey!!

känner hon sig lite ensam, inte ska du det.



nej, de ha inte sex hela tiden i den serien, ja bara gillar det klippet.

köpenhamn ja, vi ska bara åka dit å inte göra nån ting typ, för ja ha inte råd. så ja undrar hur ja ska ha råd att åka me kinga t göteborg, fast det e inte förän vecka 29.. så man kanske ha fått en feta lön tills dess.

när va det du hade semeste nu igen??



love ya

Maria

25 Jun 2008 20:40

Jag kan ju inte kommentera på jobbet :(

Najs Volvo. Jag längtar efter dagen då du kan skjutsa omkring mig i den ;-)

pussss

Lina

25 Jun 2008 21:18

vi planerar att komma hem till östersjö. för då ska vi ju supa hos dig, på fredagen va??!!! annars så åker ja inte me. för ja ska va hemma å supa på östersjö iaf.

ska johanna å maria me ut dig då?? för ja ha en massa sprit som e deras.

Kommentera

Publiceras ej