Motorcykel Härnäst?

1kommentarer

såg ut som ett BOMBnedslag här hemma. hemskt värre. så sweetie å jag tog ett ryck å nu är det så fint här =)
sitter med tekoppen framför mig, slängt i mig 2 mackor med.. hungrig efter all städning,hehe.
snart dax å jobba de dära 4 timmarna 12-16. får tänka på pengarna, är ju dubbelt iom att det är röd dag.

sweetie kolla på motorcykel, en tenéré. är inte så inne på sånt, men de blir säkert bra =) han får hålla i de där trådarna. han vill ju så gärna, GÄRNA ha en. tycker faktiskt om att åka,gjorde det ju förra sommaren han å jag, det gick riktigt bra, lite nervös först, men sen när man lärt sig hur det fungerar (är ju inte så avancerat) så var det toppen! var ju bla. nere i åhus å tittade lite... =) jättemysigt och bara vara lixom,när man ändå är ledig.
har semester ihop med detta året, och det är ju guld värt! förra året var man ju lite lonely...

vi ses senare, alla därute i den stora världen!!

1 kommentarer

EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

24 Mar 2008 11:01

Inte speciellt nervös mer förväntansfull : )

Kommentera

Publiceras ej