Oscar Är Räddad (Igen)

3kommentarer

han behövde inte sitta  trädet så länge. Benny var så snäll å hämta ner han, haha! så nu är han inne igen och kommer få vara de ett tag framöver. klättrara han upp igen, och det blir kallt som de varit på senaste överlever han kanske inte så länge.. min älskling ska ju leva å vara glad!

snöblandat regn idag. hemska väder. snart jobba 10-13. å sen ska vi hem till mamma å pappa å äta ltie middag. jag fick välja middagen, så jag vet att det kommer ätas rejält! ;) blir kalkon m hemmagjord mos och sås. mamma är bäst på å laga mat!

sweetie spelar COD4. inte så ovanligt va? :D

ska ta å göra mig iordning, så man ser lite vettig ut. CIAO! =)

3 kommentarer

Minna

21 Mar 2008 09:32

vilken tur att nån tog ner honom :)

Jessi

21 Mar 2008 09:36

Hoppas jobbet går bra :)

Maria

22 Mar 2008 11:23

Mmm det gör jag. Det ska du o Ola få sen ikväll =D

Kommentera

Publiceras ej