Blå Nallar på Loftet

2kommentarer

när jag vaknade för en stund sen, så hade jag en känsla i kroppen. kan inte sätta fingret på vad det var jag kände , men jag vet iaf att det inte var obehagskänsla. skönt.
känns rätt ok idag, har varit lite sisådär med det senaste. känt mig lite småsjuk (läs tidigare inlägg) å lite nere.

ska in och träna lite senare, å sen till elina innan jag börjar jobba 16.30.!!! fatta vad segt att börja jobba den tiden. då har ju alla i princip slutat. suck. men det är ju varannan onsdag, å inte mer som tur är. hade jag aldrig ställt upp på, att jobba så några ggr i veckan , då hade man ju blivit galen! no social life typ.

längtar iallfall till helgen, då jag och maria ska till lisebeg. tjohoo vad roligt vi ska ha!
(ska försöka att ev komma in till stan,man vill ju shoppa med,men vi får se hur de blir med de ;) )

resten av frukosten ska ner nu. sen har ja lite att pyssla med, men vi ses, everyhopa!!!

2 kommentarer

Maria

21 May 2008 11:11

Haha, jag lär ju inte ha några pengar att shoppa för :)

Jag är uuuutråååkaaad. Inget går min väg idag o jag vill bara hem o lägga mig...

Jag längtar så tills helgen. Behöver verkligen komma iväg o göra nåt skoj känner jag.

pusspuss

Johanna

21 May 2008 21:16

Hej..! GUD va jag är avis... vill med till liseberg.. Finns ju inget roligare nöje=) nästan=) Gytt att de ska bli fint väder med.. eller de är vad mina tanter på jobbet har hört i alla fall=) haha.. Ni få ha de såååå bra å ta ett åk åt mig med=) Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej