Funderare

2kommentarer

vet inte varför jag inte tränat på länge. eller jo, lite mått dåligt och nerehet.. måste göra det snart, känner mig så osnygg så det finns inte...
ska pallra mig dit imorgon I think :) slutar kl 15, så det kan vara lagom- eller hur?

har fortfarande inte förstått att Neo är borta. totalt vrickat är det... bara lilla oscar kvar. köpte halsband till han igår, där man kunde skriva i namn å tele *smart* så OM ni ser en svartvit katt som är lite lost,kontakta mig!

måste sluta äta godis. vill ju ha sommarformen nu, har slarvat så mycket på senaste! fy mig! ! ! !
vet bara inte hur jag ska ta mig till, kromtabletterna hjälper ju inte, men ska försöka börja en omgång igen, på riktigt + införskaffa goda shakar. har vanilj/cookies & cream (Herbalife) men är SÅ trött på den nu, får knappt ner den...
vet ni någon som är bra? ska var snabbt å lätt å gott framför allt ... :)

ska surfa runt lite innan nanadax...

2 kommentarer

Maria

30 May 2008 12:59

Du som är så snygg gumman :)

Men känner mig sig inte som det så är det svårt.

Jag borde med träna mer. Snark. Har bara inte energin över.

Puss & Kram

Petra

31 May 2008 23:28

jag gick ner 15 kilo me herballife förra året jag föreslår jordgubb den gillar ja.. gillar du cappuchino smak så e den kanske ok.. var inte min grej bara.. ett tips e att ersätta godis med deras barer.. jag tog dem när ja var godissugen o hoppade över en frukt o de funkade. Jag gissar på att du har en egen säljare ja hade sandra lindberg från karlshamn en kanon tjej. Hon har oxå kontakt me Gunnar i asarum (nån som beställer hem grejerna) hon hjlpte mig jättemycket o ringde om vi ville träna o grejer. men ja föreslår jordgubb för den smakar typ som jordgubbs oboy. Cooki/cream blev ja trött på snabbt.. ja har massa här hemma nu om du vill ha dem ja har smakerna cookie/cream (oöppnad), jordgubb (knappt tagen ur), Choklad (halva kvar) ock så har ja en oöppnad burk med ren proteinpulver i. Du får dem om du vill för de tar bara plats i skafferiet just nu.

Jag är oxå nu tillbaka i Sverige vill du så kan vi ta en fika o snacka gamla minnen nån dag. Då kan du oxå få grejerna o Sandras nr om du vill.

Kommentera

Publiceras ej