Svettigt Värre!

2kommentarer


kom för ett tag sen hem från ett step pass. snacka om att det var längesen jag gick på ett sådant!
å jobbigt var det kan jag säga! jisses! i slutet var det ju även lite styrka för mage,axlar å rygg. om jag vetat att de skulle vara jobbigt hade jag INTE tränat de muskelgrupperna idag. har ju nämligen träningsvärk i min lilla mage... :)

precis
slängt i mig 2 mackor med stekt ägg på, gott.
å inne på gymmet unnade jag å paula "2:an" oss en varsin gainomax recovery-vanilj. de är helt vansinnigt goda! synd att det är så lite i dem... :D

idag 
har det varit riktigt jobbigt att vara på jobbet. känt mig snurr i huvudet imellanåt. gick en promenad på lunchen ,men kändes inte bra ändå. men sen tänkte jag att jag baske mig ska träna, å det gick ju bra!
som tur väl var..

ska hoppla in i duschen å sen slappa i soffan. ciao!

None

2 kommentarer

Maria

14 May 2008 10:45

Duktig du är som tränar :)



Ledig idag eller??



Puss&kram

cat

14 May 2008 19:16

nu är jag inte alls långt ifrån dig =)

Kommentera

Publiceras ej