Dancing sober !

2kommentarer

hände mycket igår hos mig. var först hos en gammal vän som jag inte träffat på länge. vi pratade massor och hon bjöd på makaroner med köttbular :)
sen var det in till stan, till kinga å lina. mina freaky friends! :P
de skulle festa,men iochmed att jag jobbat idag blev det inget med det. men de lyckas roa mig minsann. Haha.
vi stack en runga hem til mig, där sweetie,jocke å benny festa järnet och lyssnar på rock & roll. Ola(swetie) var rätt tankad, hittade inte en t-shirt han ville ha, så på fyllan river han ut hela sin garderob! my god! vi garva som tusan, och jag tycker han är hopplös :)
som vanligt så är pojkarna flippade även i bilen,flickorna fick trängas och sweetie satt hos mig därfram. när vi släppt av dem så gick vi till harrys. kö.- men vi står i den ca 5-10 minuter. inte så farligt.
där inne var sjukt mycket folk. vi sticker till dansgolvet och jag funderar på hur jag ska klara av att dansa nykter,något jag inte gjort på lääänge....men när man väl börjat var det kul man hade ju mer kontroll om man säger så ;) kul å titta på alla fulla som tror de är något ! :D haha.
träffade johanna å louise och några kompisar till dem. J var ju söt! lite rund om fötterna om man säger så! bjöd på sig själv,hihihi! skratta så jag fick håll, lina tårar i ögonen :) johanna, we digg u! 
jag dansade tillochmed på sccenen nykter. de ni! ingen dålig prestation för att vara jag! :)



vid 01.30 stack jag hem, och fick med mig sweetie med.och benny som fått för sig att gå hem till sitt som är så sjukt långt bort. tokig.
swetie somna alltid i bilen,lilla pojken min. full å da'n.
somna vid 02.30 kanske.upp sen igen vid 06.50. FY. bvad trött ag var, varit seg på jobbet med. är jättetrött nu..
å ska jobba kl 7-12.30 imorgon. suck! 

men nästa helg blir de fest för mig. då är jag friiiiii!!

vi ska nog hyra en film nu, :)

2 kommentarer

Johanna

02 Nov 2008 20:37

diggar er med=) Vet du väl.. igår va de min tur att bjuda på mig själv=) kanske kommer någon gång till!!!=)

Maria

03 Nov 2008 16:54

Du har blivit utmanad i min blogg :)

Kommentera

Publiceras ej