OOOh lalalaaa...(music/movie)

2kommentarer

I love you baby...

En låt jag har fått på hjärnan. Hittade den faktiskt på YouTube :)



En riktig gammal 90-talare!

Jobbat extra idag med. Blir förhoppningsvis en bra lön nästa månad, då jag jobbat så mycket som jag gjort..
Börjar id 14.00 imorgon. Så skönt med lite sovmorgon. Det har jag inte haft på evigheter!!
Så det blir lite städning,tvätt och träning. + då att jag ska prata lite i telefon. Inte så svårt om man är mig.

Såg två filmer häromdagen. "Eastern Promises" och "Rambo 5"

     

Den som var bäst av dem var utan tvekan Eastern promises. Viggo Mortensen (Sagan om ringen)är med iden. Hans ögon e ju så läckra!
Rambo var lite för förutsägbar. Snabba cash över den.

Ska kela med sweetie.  :D

2 kommentarer

Maria

06 Nov 2008 15:56

Oh lalalala trallar

Vi får styra upp ett litet möte oss imellan snart lilla vän :)

Hur har du det nästa vecka??

Pusspuss

Lina

06 Nov 2008 21:57

Människa!! den där söta lilla manga bilden du ha där istället för ditt egna vackra face... kan du inte lägga ut den i orginalstorlek? för jag måste ju bara sno den å spara på datorn!!!

Kommentera

Publiceras ej