Träning å proteinpulver.

0kommentarer

Camilla skulle skriva in sig på gymmet idag. Så jag passade på att träna benen. 
Jobbigt, men det känns bra nu efteråt :) 

Köpte ju ett proteinpulver från gymgrossisten häromdagen. Från syntax-caribbean cooler. URK. Jag kunde ju inte dricka den ens utspädd i shake. Så ringde och frågade om man kan reklamera fast den var öppnad. Visst gick det, så jag fick tillgodo. Perfekt! Superb service,.  Hon jag prata med var trevlig och förstående. Tummen upp!
Så istället har jag köpt hem lite annat såsom:

♣  Only One (vitamin/mineraltabl.) då fick man en omega 3 på köpet!
♣  CLA (fetförbränningstabl.)
♣  Interactive whey simply natural (proteinpulver)
♣  Broadway T från BB vit. (träningstop)

och för att jag lade en andra order fick ag en shaker  som allt är bra att ha, och några Yj Stinger mints (uppiggande). Aldrig fel med gratissaker. Älskar det, även fast det är något litet. Man känner sig så viktig , haha!

 

 

Kommentera

Publiceras ej