7.20

3kommentarer

då vaknar jag. katten mjaoar. suck. vad vill han mig sådär dags? stiger upp, i tron över att han vill gå ut, för mat och vatten har han... men han bara tittar på mig å de känns som om han tror att jag är knäpp eller något som öppnar dörren...
går upp igen, försöker somna om men han mjaoar som bara den. går ner,tar katten med mig, kanske vill han kela, men då låtsas han biter mig i armen å jag vänder mig om från han, och han springer ner igen. fan, jag vill ju bara sova!  men icke.han mjaoar ytterligare gång så stiger upp igen (detta är alltså max 10 minuter senare) öppnar denna gång badrumsfönstret där han brukar hoppa ut, men han vägrar. tar fram en liten leksak å då blir det liv i luckan! han springer fram å tillbaka några ggr å leker lite. jag plockar ur diskmaskinen och plockar in smutsdisk. katten fick gå ut iallafall efter en stund,för han börja mjaoua igen,jag blir lite irriterad å kastar i princip ut han. efter det dammsugar jag hela undervåningen.  å nu har jag släppt in katten igen, som är lugn och fin å sitter och äter sin mat. varför kunde han inte varit lugn från början så jag kunnat sova? är trött nu ju, och dagen har inte ens börjat...



så nu är man uppe. å har varit duktig. ska kasta i lite ägg i mitt kokande vatten så det blir lite frukost någongång.. :)

3 kommentarer

Lina

06 Oct 2008 15:15

han vill ju bara ha uppmärksamhet. det e ju synd om barnet. han vill ju att mamma ska leka å umgås me honom!

Keso e lika dan, halv 6 varje morron. men jag lyfter ur henne ur sovrummet å stänger dörren. så få hon stå där å skrika i typ 10 min. när jag sen släpper in henne e hon så snäll å go å vill bara kela.

Maria

06 Oct 2008 19:09

Busoscar :P

Maria

08 Oct 2008 13:26

Läget idag??

Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej