Diagnos: Sjuk

1kommentarer

är hemma idag igen. jag var väldigt nära att jobba, men har inte sovit av all host å snörvel jag har haft för mig inatt...
M*** på jobbet blev sur som ättika när jag ringde i morse. så man får ju dåligt samvete. AAAAAH! vill ha ett jobb där kollegorna är trevliga mot varandra...

Roxy är ett litet sött mysterium. när vi lyckats kalla fram han från sitt gömställe igår, täppte vi till hålet så han inte skulle kunna krypa in där mer. men på någon vänster lyckades han pressa sig in där iallafall!typiskt. så nu får vi locka han med mat igen....

måste snyta mig. fräscht va? :)

1 kommentarer

Maria

16 Oct 2008 13:19

Lilla Roxy kommer nog fram när han är redo :)



Inte kul o vara sjuk inte. Ska du försöka gå o jobba sen i helgen eller??



Jag har bitit av en tand. Satan med!

Puss

Kommentera

Publiceras ej