En fredagskväll...

1kommentarer

Efter att ha gjort dagens alla bestyr (varit hemma idag också med min förkylning) som att tvätta,laga mat,hänga upp tvätt, bädda iordning med nya fräscha sängkläder,plockat undan saker som legat framme har jag faktiskatt rätt att slappa resten av kvällen. Jag å sweetie ska snart se en film jag hyrt. "Hero Wanted". Fanns typ INGENTING att hyra. Alla verkade så kassa... så vi får väl se om denna duger. :)
Imorgon ska jag jobba några timmar, sen blir det hem å ta de lugnt. Jobbar söndag med. 15-21.15. USCH å fy. Har inte någon lust alls. Men man kan ju inte gå hemma heller, för då blir man ju asfattig.


"Såhär ligger det till" sa läkaren. "Du kommer att dö av rent blod. Du har inte längre mänskligt blod. Och du kan inte ge blod heler,det är bara att glömma,det är så toxiskt att normala människor skulle dö av det"
Medandra ord: vad som är normalt för mig är dödligt för en annan människa-och vad som normalt för andra människor är dödligt för mig. Vilket är okey för min del. Jag antar att jag skriver något slags medicinskt historia. Jag ska skänka min kropp till science fiction!




Nu har jag läst ut boken jag hållt på med i veckan "White Line Fever" av Lemmy Kilmister, ni vet han som är med i Motörhead ? Vilken bok. Villket liv han levt. Sjukt. En MASSA knark,fest,brudar.
Men han verkade trivas om man säger så.
.
Har precis börjat på en ny bok. "Flickan under gatan". Av Roslund & Hellström.
Vad den handlar om skiver jag en annan gång, så jag nu ska kolla på film :)

1 kommentarer

Maria

18 Oct 2008 11:33

Tjoho.

Hoppas det går bra att jobba idag.

Jag har precis varit ute o gått i drygt en timme. Känner mig sååå duktig :P

Puss

Kommentera

Publiceras ej