Frälst!

4kommentarer

I den nya SCI FI (ni läste rätt, ja kollade på en sån serie igår!)  serien "Fringe" som går på 5:an. första avsnittet igår. var så spännande. sweetie somnade någonstans å jag satt där å var helt inne i den. haha.  kolla in den om ni gillar lite spänning. är samma skapare från Lost och Alias. men konstigt nog så har jag aldrig gillat de där serierna men denna fastna jag för. se om man pallar följa hela. missar jag ett avsnitt lånar jag det av Lina sen  :)





för en stund sen kom jag hem från Yo-hanna å Jocke. var därute iom en kund å tänkte att jag kunde passa på att slå två flugor i en smäll. :) allt var iaf bra med dem å tur var väl det!

nu sitter jag här all by my self. men det är faktiskt rätt skönt. sitter och väntar på att en auktion på tradera .. se om jag vinner. budat på en sjukt söt MP3 Spelare.:D

   Isn't That a Cute one ? ;)

4 kommentarer

Lina

04 Oct 2008 02:29

Sci-fi Geek!!

vänta bara, snart bönar å ber du om att få låna min Star Trek samling!! hehe

Maria

04 Oct 2008 03:16

fick du den??

Maria

05 Oct 2008 21:23

hej vännen. kommer du ihåg vad drn sidan hette som du köpte några julklappar på förra året?? kram

catalina

11 Oct 2008 09:07

hm missat de serier,.. verkar bra=)

Kommentera

Publiceras ej