Tattoo's ..

2kommentarer

är så fruktansvärt sugen på att tatuera mig. ska gå in nästa vecka till black magic tänkte jag... de är ju redan inne typ april-maj i bokningarna så... !!!
vill ha på revben å sidan om man säger så..

lite inspiration...

         

kommer med andra ord antaglien bli åt det svarta hållet. men vill ha liiite färg i den , typ en stark rosa eller så å sen grå/svart å lite highlights på något sätt..
gillar mer den andra bilden, men kommer be dem hjälpa mig med skiss givetvis. men den stilen blir de nog ..
men de ska visst göra ont så satan å tatuera på "ribsen" . men tro de e värt de :) hehe :)

har ni tatueringar,var å vad ? :)


2 kommentarer

Lina

02 Oct 2008 21:50

jag ha lagt till ett klokt citat till i inlägget, kan inte fatta att jag glömde det..



japp, nästa helg e vi lidiga allihopa. tänkte vi kan fjäska för kinga så vi kan ha tjejmiddag i hennes nya lägenhet å dricka "lite" me så klart.



å fan va snygga tatueringar!!! en sån vill ja me ha!!

Paula

03 Oct 2008 11:04

Ja, Chrisse, det gör ONT. Men det går att bita ihop :)

Kommentera

Publiceras ej