Äntligen IVÄG!!

0kommentarer

jag har längtat tills idag kan jag säga. ska ju till GBG! :) ska bli så spännande, och nu är dagen äntligen här!
åker ca 11.45. blir upphämtad då, och resan tar ju en liten stund. se hur hotellet är med, verkar ju fint iallafall. som tur ävl är. och det var ju inte så dyrt heller måste jag säga. 830:- för 2 nätter. vi är 3 på rummet, så kanske därför det blev billigt?! :D 

provade ut klänningen igår. igen. lånat den av anna. sitter faktiskt bra! fast man får ha lite geleinlägg, så boobsen blir större dock. värsta problemet! är en svart långkläning med v-ringning bak, och lite v-ringat framtill. och så är den sneskuren längst ner. ska ha lite guldsmycken ikväll, och imorgon blir det silver och massa blingbling! :) 

ska in till stan och byta ett armband jag köpte igår. ett stelt guldarmband. var fläckigt efter bandet den suttit upphägd med. typiskt!  se om de har fler, var ett fint armband. och det passade ju mina smala handleder.... det är inte ofta kan jag säga som det gör det!! 

nu är iallafall frukosten nere. fiberberikad gröt. var godare än jag förväntade mig ;) 

arevidenci! (eller hur de nu stavas)


 

Kommentera

Publiceras ej