90 års kalas.

0kommentarer

Och efter ca 4 timmars sittning med 4 maträtter är i hemma igen. Os farmor som fyller jämt. Typ hela släkten på Wallhala restaurangen i Mörrum.
Förätt var räksalladsaktig i fint glas, middagen bestod av fläskfile m sås och sallad och potatis i örtsky ,glass och sedan till kaffet jag inte dricker blev det prinsesstårta.
Fy varför ska man alltd äta en masse? Men gott var de ju, men åt inte av såsen eller grädden i bakelsen för att spara några kalorier. Det var väl bra av mig ? :)



Börjar allt bli lite krasslig. Huvudvärk som vägrar släppa. Faaan... Vi som ska till Uppsala på onsdag. Snart Cat ses vi,jippie!! Men jag tror det är den nya linsvätskan... känns mest runt ögonen... och efter ett tag i hela huvudet.

K å L var på fest igår som jag skulle hängt med på. Men lusten infann sig inte. Men de verka haft kul :) Tur!!
Jag å baby var hemma ensamma med en flaska vin  och 2 filmer.
Body of Lies och The Condemned.  Den första  var klart sevärd! (skriver om dem sen så vi inte blandar in det i detta inlägg.)


Kommentera

Publiceras ej