Hej lilla blogg!!

4kommentarer

Hoppsan sa. Vad jag är slarvig av mig på att uppdatera här. Jag får försöka skärpa mig.

I helgen var det party. K fyllde år. Nu är hon med officiellt i tantålder. Haha. Lite tårar vart det allt på kvällen, hon och M gjorde slut ... å jag å L söp skallen av oss. Eller nja på god väg var vi nog.
Tequila tål jag inte å det drack jag. Och blev därefter. Kalasfull.
Seg hela söndagen, jag å Sweetie låg i sängen nästan hela dagen. Myspysigt.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Jobbar och står i. Snart ska jag på något kul,skriver mer om det sen lite närmare eller så.

Och på lördag e det ev fest igen. Inte fått in det riktiga suget än. Vi ska vara i Kkrona och är väl inte sådär haj på de stället men men...

Tränat idag med. Kände mig duktig som fan.!  Ben och mage fick det bli. :)

Ska fixa mig för jobbet. SIsta gången på TSS med.

4 kommentarer

Lina

23 Apr 2009 16:56

Hallå tjejen! ha du löst lördagen än, för du ska fan me annars dödar jag typ dig.. eller nått. Okej, jag kan ju inte döda dig, för vem ska jag då hänga med.



Lina

23 Apr 2009 17:02

Va e det du säger? ser du inte den fina bilden med den röda shoten? Jävla PB...

Lina

23 Apr 2009 21:29

Bara jag igen, för 111 gg. Men Chrisse, du få blogga mer! jag e slö, men du e fan ännu slöare.

Paula

26 Apr 2009 10:40

w00t?? va är det jag hör (läser)??!! omg, man trodde ju det skulle hålla för evigt mellan dom.. nu blir jag lessen!!



kkrona, ja.. huga.. va försiktiga, folket där är lite udda. kan dyka upp en kniv lite varstans... tur du har ola me dig!! ha superkul!!



lovar att fixa papprena och söka på ica nästa vecka. har bara vart för nervös. va har jag att komma med?? den frågan dyker alltid upp när jag hör att nån söker folk... blir så trött på mig..



pusselipuss, gumman!! får ta en dag och tillägna den till solen tillsammans tycker jag. det är ju såå fint väder. jag vill få färg!!



kram

Kommentera

Publiceras ej