Kurr i magen...

1kommentarer

Är så hungrig!! Idag blir det lite fredagsgott till middag. Färsbiffar med klyftpotatis,tzatziki sås och lite grönt vid sidan om :)
Magen är i ugnen och jag vill bara att det ska bli klart nu!



Annars är det som vanligt i livet. Jobbade till 15 och sen körde jag å Sweetie till Oves Motor för att hämta lilla hojen
(lilla och lilla,den e ju rätt stor :p)

Hahaha, Lina NEJ det var inte fler dildosar till min samlingen utan igår fick jag en sak som man nästan skäms över men som nu verkar varar rätt kul. Känner mig som en tonmåring kan jag säga. Fick en moped. Ja ni läste rätt, en moped = sak på 2 hjul som rullar och luktar ochj låter. *asg*
Så det var att testa denna sak idag. Höll på att flina ihjäl mig kan jag säga, kändes duktigt pinigt att stå på vägen här utanför och försöka växla....
Men Älskling var med hela tiden och berätta hur man ska göra. Mycket beröm till han :)
Sen var det att köra framåt och testa att köra i cirklar för att veta h lärtur man gör när man ska svänga.
Sweetie har sagt massa ggr hur stolt han e över mig för att jag lärt mig så fort. Kan inte 100% men ändå!
I ROCK!!

1 kommentarer

Lina

04 Apr 2009 23:10

En moped?!?!?! va fan ska du med det till? Då hade ju en ny dildo vatt 100 gg bättre.



Jag ha alltid vägrat att sätta mig på en sån täntig liten fjolig sak som alla fjortisar har. Jag va för cool för den när jag va 14 för fan!

Nej Chrisse, nu få du fan skämmas, big time!

Kommentera

Publiceras ej