Orgasm

0kommentarer

Efter en lång skoldag var jag igår trött,hungrig och småirriterad. När jag kommer till tågstationen är tåget som ska ta mig hem 1 h försenat efter avsatt tid pga olycka. Alltid tråkigt med olyckor men jag ville bara hem. Och hem kom jag ju givetvis,men senare än tänkt. Så en snabb runda i äffär'n för att köpa mig en plastmapp,sen direkt till A-S och arbetskollegorna som väntade.



Fick tillochmed en present. Som tack för alla år eller något :) Ett presentkort på Lindex för 300:-. Snällt! Blir något skoj till mig själv. Såklart!

Käkade sedan massa kött (min mage bara skrek efter käk vid den tiden det äntligen var klart....) och sallad. Efter maten ska ju alltid alla andra utom jag dricka den där svarta drycken som kallas kaffe. Och det serveras ju såklart med något sött. En  arraksboll och en liten längdbit blev det för min del.'
Kom på hur snuskiga mina arbetskamrater blir när de fått i sig lite alkohol alltså. Galet. Några började diskutera drinkar och en kollega berätta om hur hon en gång blev bjuden på en drinkj på puben,en vit,god sak.
Och denna drink är ju (mindre förvånande) den kända Orgasm.
                                                           
   



Ja.... Och detta startar ju värsta snacket ... Haha... Inte så oväntat kanske :)

Imorgon bär det iväg till Malmö med klassen,vet inte vad vi ska göra men vi ska iallafall gå lite på malmöfestivalen. Kanske ska vi lära oss nya tecken ;)

Kommentera

Publiceras ej