Vampire Diaries

2kommentarer

Jaha. Ibland hatar jag min vän L. När hon rotar fram nya roliga saker till mig som gör att jag får ett så stort ha-begrär som knappt är tillåtet. Nu har hon visst hittat en ny bokserie/tvserie åt mig (letar själv också men undviker det då detta intresse kommer göra mig fattig en dag) som då heter Vampire diaries av  L. J. Smith. Böckerna har jag hittat men inte i en Box än. Vilket gör att jag kanske väntar lite längre med att köpa dem. Vill ha allt i snygga lådor se ni.

The Awakening and the Struggle

Så nästa Box som kommer köpas hem till mig,typ i agusti eller så blir antingen:

Vampire Chronicles       eller     

Anne Rice                                                  Darren Shar
Vampire Cronicles                                   Saga of Darren Shar


Har inte bestämt mig än men lutar åt Darren då jag faktiskt har läst Anne Rice böckerna tidigare.

2 kommentarer

Lina

17 Aug 2009 13:54

Hehehehhe ja, viste e jag elak. Måste ju se till att du bränner dina pengar sedu..



jadu, de bilderna tog jag själv. Fick en sån jävla ego kick..

Lina

17 Aug 2009 14:02

Och chrisse lilla, du kan inte köra mig. För det e på lördag natt, efter vi supit spettet. Jag tänkte fan ta mig till kuggeboda mitt i natten. Du vet, på fyllan och få lite sex. Va en liten briljant idé jag kom upp me i min ensamhet. Men det går inte så bra med den planen. Josse som fan ändå ska sitta hemma och mögla ville inte heller ställa upp som fylletaxi.. Jag sa tom att hon kunde få 200 spänn, men icke... Hatar henne. Så jag få nog lägga ner min fina plan.

BTW. du ha väll inte glömt att vi ska supa på lördag?

Kommentera

Publiceras ej