From Dead To Worse

2kommentarer

Idag har jag verkligen varit upp och ner. Ena stunden glad,andra mindre glad. Så knasigt. Men nu är jag iaf bättre! :) Tur va?



Imorgon bär det iväg till A och hennes (snart) man C.

Inte gjort ett skit som kan klassas som vettigt, Suttit vid datorn och degat eller i soffan och läst. Nu har jag läst ut boken From Dead to Worse 8:e bok om Sookie Stackhouse av författarinnan Charlaine Harris. Sök på svenska Wikipedia vett ja! ;)

Måste plugga någon dag med. Får sjuk ångest att jag inte ens har öppnat en bok. Provade cdskivan jag lånade från skolan men såklart fungerar inte skiten! Irriterande eller vad, så nu får jag hitta på något annat...
Alla i klassen har säkert pluggat såååå mycket,men inte jag. .... Så bad,bad,bad.

En annan sak jag måste ta tag i är träningen. Mår inte alls bra alltså när det gäller den biten. Vill öva upp min kondis och slimma mig lite-som alla andra chicks typ.



Vet att det bara är jag som kan göra något åt det. Måste skaffa mig mer självdiciplin!!!
Så nyårslöftet vet jag, och det är 2 saker som ska uppfyllas:

1) Plugga mer,mycket mer!

2) Börja träna för min egen hälsas skull. Min rygg gör ont igen...!

2 kommentarer

Anna

29 Dec 2009 10:33

Kan trösta dej med att jag inte pluggat ett dugg! Måste njuta av att vara ledig o låta hjärnan vila lite!

chrisse :)

29 Dec 2009 10:36

Anna, guuud så skönt att jag inte är ensam!!!

Kommentera

Publiceras ej