Humöret är = -100

0kommentarer

Fan vad jag känner mig gnällig,trött och arg idag. Inte alls bra. Känner mig föjävlig. Ingenting är lixom bra....
Och inte blir det bättre av att jag har fått urinvägsinfektion heller..pricken över i:et kan man väl säga.
Testat mig en gång på svenska orden, vilket gick...tja... sådär då min fokus är någon helt annanstans.
Egentligen tror jag att jag vet vad jag stör mig på... Fan.
Känner riktigt hur skit denna dag kommer att bli..
(ursäkta att jag svär så mkt idag, är alltså på det humöret...)

Hade iallafall en trevlig kväll med mina vänner J och K. Kikade på "Natt på muséet 2".
(recention kommer) 
Pratade så mkt så jag inte riktigt hängde med i handligen.. Iaf jag å J babblade på, K kom nog rätt bra in i filmen ett tag där :) Som vanligt!:D
Åt chokladmousse med crisp i + grädde. Mums!
Vi tänkte på dig L, saknade dig så du vet!

Ska laga julskinka senare. Och hemmagjorde risgrynsgröt. Inte illa va? :)

Kommentera

Publiceras ej