SJ suger!

1kommentarer

Sitter i telefonkö hos SJ. Har gjort det...typ senaste 20 minuterna nu.Hur lång tid ska det ta innan man kommer fram?
Kunde ju fixat detta via det röststyrda valet men det gick visst inte med mitt bokningsnummer...
Min bror, som bor i Lindesberg skulle ju kommit till föräldrarna över jul har blivit jättesjuk,stackaren. 39-40 graders feber! Usch!
Har plats 1 som jag haft senaste typ 10 minuterna- This is making me crazy!!






1h och 12 minuter senare:

Hur tror ni det slutade? Jo jag kom inte fram, försökte tre ggr. Förbannade SJ. "Självservice". In my ass. Det fungerar inte kan jag meddela. Säger mitt bokn.nr och det går inte att lösa säger robotdamen. Så kopplas till kundtjänst, som i min mening INTE är en speciellt bra kundtjänst!!
 Skickade ett argt mail. Se om man kan få respons på det...

1 kommentarer

Lina

22 Dec 2009 16:44

Klart du överlever. Jag överlevde ju att du såg new moon utan mig.

Men jag hade ju tråkigt och filmen fanns här på min dator, och jag va sjuk så jag tänkte att den får väll duga som uppmuntran, men jag blev allt besviken.

Kommentera

Publiceras ej