Sweet,Christina!

0kommentarer

Blev alkoholintag igår hos vän L. Trevligt. :) Å Jo kom förbi en runda med, så himla trevligt. Fast hon drack ju givetvis inte alkohol :)
Annars var de Sweetie, K,J,P å E som var med på festen.
Drack en shot (efter att ha druckit lite vin å så) och sen var jag bara så nitad. Sjukt.
Mådde asdåligt och ville spy men höll mig...
Tror jag tog en paus med drickandet en stund,men sen var de på att igen.



Beställde en sån där god shot med blåbärssoppa,likör43 och grädde. Men tro inte att de på Club Mingel fattade de, för inte fick vi någon blåbär i den,utan typ ren sprit. Men nu när vi betalat för dem (eller jaja, L betalade,tack babe!) så fick vi ju dricka upp.
Jag säger de att shotta klarar visst inte min kropp så bra nuförtiden för jag har varit förjävla dålig idag.
I vanliga fall efter en natt med alkohol så får jag ont i magen,räcker typ att jag dricker 1-2 glas vin så får jag ont i magen dagen efter, men imorse...jeeeez var helt död. Illamåendes som en gnu och magont som inte liknar något man upplevt innan. Så nu ska jag baske mig inte shotta mer! Inte värt det alltså. Lite vin eller så är helt ok men inte mera..!



Så nu bli de lugnt ett tag. Har sista veckan i skolan. Fy vad det ska bli gött med jullov! Längtar så mycket,behöver verkligen vila upp mig... :)

Christina Aguilera - Still Dirty

 


Ska ta och bege mig till min Sweetie nu. :)

Kommentera

Publiceras ej