Chris Brown misshandlat Rihanna!

2kommentarer


Huset bjuder på ovo vegetariska scnitzlar /låter najs,eey?:D) med quinoa,wokgrönskaer och en kall creme fraische sås. Tänte att jag ska se hur vegetarisk mat smakar, även köpt hem färs och vårrullar som ska testa någon dag :) Visst väldigt hälsosamt med sådan mat, tänkte att jag/vi måste försöka äta bättre mat. Är så trött på att laga mat så måste variera mig lite!

Sen ska vi fika lite jag å pälskling, blir vaniljhjärta och the. Så där försvann den ev nyttiga måltiden, haha.

LÄste i aftonbladet att en av mina favoritsångerskor blivit misshandlad, nämligen Rihanna av sin kille Chris Brown. De var visst påväg någonstans (var det grammisgalan, minns ej) i sin Lambourginilimo eller något annat flashigt då de hamna i storbråk och han drämde till henne. FY PÅ DIG CHRIS! Hon fick åka in till akuten ,blödandes och han lämnade senare in sig själv till polisen och erkände.
Fågan är hur mycket som är sant... Är det sant har han nog sumpat sin karriär-ingen vill ha att göra med en kvinnomisshandlare. Båda var utnämnda till minst en grammis men kom då inte på den stora festen.



Såhär söta är de tillsammans. Är kärlekssagan slut nu?

2 kommentarer

Paula

10 Feb 2009 22:24

Är inte klar än så det kommer bli bättre :)

Maria

11 Feb 2009 07:42

Nån cookies dough eller nåt. Där finns bild på min blogg nu :) Se och frestas!



Varför är du en sån latis då?? Imorgon ska jag på simningen igen. Klockan nollsexnollnoll :P Skönt att träna så tidigt.



Nu har jag bara elva arbetsdagar kvar. Suck. Vad ska jag hitta på sen??

Kommentera

Publiceras ej