God morgon Sverige,Europa,Världen :)

1kommentarer

Fick ett brev igår om att kursen jag sökt "Tecken som stöd" eller något sådant kommer att genomföras. 12 x 2,5 h kommer jag klara ut. Varje torsdagskväll 18.30.
De hade lovat att kontakta mig någon vecka innan de skulle börja för att jag inte skulle få det så svårt att be om ledig från jobbet. Men det sket de ju i och bara skicka en tid och en räkning. Tycker jag allt var lite taskigt så nu får jag gå och förklara allt för chefen och hoppas på det bästa. Det handlar ju ändå bara om 15-20 minuter som jag behöver gå tidigare...Anmälan var ju bindande så jag får ju betala även fast jag inte går... Och det suger ju då om man inte får gå kursen pga jobbet....



Var på PartyLite igår med. Hos en arbetskamat. Var väldans trevligt. Luktade på så mycket ljus så man blev nästan snurr i huvudet. Men tillslut köpte jag Votivljus med "svart körsbär" och "jordgubbsland" tror jag det sista hette. Luktade helt fantastiskt gott båda 2!



Dags att jobba!

1 kommentarer

Maria

10 Feb 2009 08:09

Godmorgon!

Är det teckenspråk du ska lära dig?



Nu har jag varit o simmat påmorgonen. Skönt det!

Kommentera

Publiceras ej