Hoppla Hej.

1kommentarer

Bananen vill inte ner i min kropp, men tvingar den, tror jag är hungrig. Ätit rostat bröd med marmelad till frukost. Gott,men nu kommer det dåliga samvetet. Det jävla brödet kommer vara i magen minst 1 vecka. Fy fn vad groose. ....

Hörde en låt på P3 street som hette Arab Money. Hur i helvete kan man göra en låt som är så...förjäkla kass? VA?
Bara massa schalachakala typ. Tu attt alla är olika. !!



Har känt mig hatisk mot allt och alla i massa dagar nu.Whats wrong with me?? Min stackars sambo... som får så ut med mig. Får se till att vara extra snäll när han kommer hem idag. Min lilla älskling, sorry!!




Nu är det dags att hoppa in i hyrbilen (våran är på lagning pa skada) och bege sig in till staden. Ska försöka klippa mig och träna. Kanske träffa svärmor,se om tiden finns till.

1 kommentarer

Maria

23 Feb 2009 17:12

Det beror ju lite på hur tråkigt man har den lördagen som finalen visas :P



Jäpp, jag har bestämt med Paula o Andy. Träffade A precis här utanför när jag kom hem från jobbet.

Så vi ses kvart över fyra på onsdag.



Kommentera

Publiceras ej