Julen varar ända in till påska...

2kommentarer

Känns ju iallafall så om man ser på vädret. Är snöigt värre här,det är fint men nu vill jag ha våååår!!!
(som så många andra antar jag)
Jobbar strax, en dag till sen är jag ledig en dag och ledig helgen, så gött.
Katterna är helt galna här,spriner runt som dårar. Kan inte låta l¨bli att skratta.... :)

Oscar, den första kisen vi skaffade. Den lugna och lite skygga...


..och Mino, snart 6 månaders buskatt som vill vara i centrum all the time..



Två trötta gossar :)!

 

2 kommentarer

Lossy

22 Feb 2009 12:48

Oh, katter är så fina! Jag har en i mitt rum som busar omkring.

Maria

22 Feb 2009 18:00

Ingen melodifestival här inte. Kollade du??

Möjligtvis kan jag tänka mig att se när finlen är, när du nu är?



Söta kisarna är :) Jag längtar tills jag kan ha en egen bebiskatt :)

Kommentera

Publiceras ej