Nyklippt och fin,härligt!

4kommentarer

Varit inne hos Lisas kompis Gisela och klippte mig. Hon har öppnat sin egna salong på Ronnebygatan. Heter Salong Noir. Gå in där och klipp er för nyöppningspris 200kr.   Fick tilloch med en liten godie bag. En rund liten lampa som skiftar färg,testers med schampoo å balsam och ett gele som gör håret rakt och fint. Älskar smågrejer!
Än sålänge är det drop in. Perfekt för sånna som mig,impulsiva :)
Slänger in bild på det hela sen. När jag bytt batteri i kameran.

Annars har jag bara tagit det lugnt. Plockat lite här hemma och efter klippningen var jag och tränade
armar,bröst,axlar och mage. (Fokus på armarna.)

Pratar med lilla mamma i telefon. :)

4 kommentarer

Lina

23 Feb 2009 20:56

Vi har tydligen ev. blivit bjudna på nån fest nästa helg. Kinga svamla nått om det iaf. Annars så har hon Bolt "hemma" fall vi känner för att se den och bli fulla samtidigt. MEn ännu är inga planer gjorda, så vi få planera kvällen väl. Eller nej förresten. Det ska vi inte göra, då blir det bara skit me allt. vi tar kvällen som den kommer. tid och plats och inget mer.

Maria

24 Feb 2009 05:45

Klart att det var okej! :)



Ja, man borde kanske plåga sig igenom det bara för att man ska kunna hänga med o prata om det sen. Haha.

Nästa vecka ska jag faktiskt färga mitt hår. Eller Maria ska göra det på mig :) Lutar åt nån lite brunröd fast med mest brun i.

Jag ska och bli stylad och fotograferad den 28 mars nere i Malmö. Ska bli så skoj! :) Och då¨vill man ju inte ha nån utväxt direkt :P

Nu ska jag iväg o simma!! (kolla tiden!!) Hoho! :)

Kram

Lina

24 Feb 2009 22:14

Klart det e en av de bästa filmerna! den har ju allt!

Jo nu vet jag ju va planen e. Våra planer ändras ju stup i kvarten så man vet ju aldrig riktigt säkert. Men vi få se va som händer.



Sen måste ju jag kolla in din nya frissa, se om jag märker nån skillnad, du vet, jag e ju inte så bra på sånt.

Lossy

25 Feb 2009 22:55

Jag ska egetnligen också träna, men jag är så lat...

Kommentera

Publiceras ej