Onsdagsförmiddag

1kommentarer

Gröten är snart nere i magen :) Innan jag börjar jobba ska jag in till stan (börjar 11) och handla lite akutsaker som behövs, och ev lite toning till håret. Vill ha det lite mörkare tro jag...
Var och tränade igår med tjejen J . RUggen fick sig en ordentlig genomkörare och samtidigt hann vi alt babbla om allt möjligt. Ibland brast man ut i sådant gapskratt så alla som var där trodde nog vi var galna!! Tog i tungt men konstigt, jag har inte något träningsvärk!  Ibland kommer den 2 dagar efter så man ska väl inte ropa hej ännu sålänge.

I eftermiddag ska jag träffa M,P å A. Vi ska in till stan på "jobb/framtidsmässa". Faktiskt tagit ledigt från jobbet för detta så hoppas att det ger något, för om inget annat fpr jag ju iallafall träna BJ ikväll och det kanske de e värt. K och jag blir det på de passet,as usual.

TIl helgen blir det nog lite fest. Längesen jag drack, nästan en månad sen. MY god. Innan festade man typ varje helg.. :)

Ska göra mig fin nu. Eller iallafall mänsklig,ser förjävla hemsk ut!!

En låt jag sjöng mycket i duschen när jag var yngre ! :)
(fick ta en live version,skitsvårt att hitta bra ideos på YT, alla spärrar typ...)

1 kommentarer

melissa

26 Feb 2009 21:50

brukar också gå runt o sjunga på hennes låtar.. hahah men de är ju bra! speciellt denna låten :)

Kommentera

Publiceras ej