Hej nya året!

2kommentarer

Känns wierd. Att vi är inne på 2009... Undrar vad som händer detta året?
Jag hoppas på att följande ska inträffa:

→ Jag lär mig lite portugisiska,både tal och skrift
→ Jag tar mig till gymmet mera
→ Jag letar lite mer efter ett nytt jobb
→ Jag ökar min konditionsträning
→ Jag hör av mig till nära & kära oftare än jag gör...
→ Jag minskar ner på allt onyttigt såsom chips å godis
→ Jag tatuerar mig minst 1 gång
→ Jag får en minnesvärd 25 års fest!
→ Jag lär mig köra hoj...


... Skulle ni vilja att något speciellt sker detta nya år?

2 kommentarer

Maria

01 Jan 2009 17:48

Jag hoppas på ett fast jobb.



Hur var nyår? Vad hittade ni på?

KRam

El perro grande

01 Jan 2009 19:23

Gott nytt år på dej, hoppas att allt är väl me dej. Va i karlshamn och festade loss, vi hade så jävla kul. Härligt bögkalas med massa whiskey och vin och kött. Det var fett som fan och så jävla gott. Hoppas du kan hålla alla löfterna! Själv gav ja upp alla mina löften, Booooring... Kan väl löfta mej den 7 februari kanske? Äsch, grattis på förskott, din födelsedag kommer säkert bli fet!

Kommentera

Publiceras ej