Hm paket kommet :)

0kommentarer

Igår fick jag mitt paket från Hm, låg på bordet när ag kom från jobbet, en viss älskling hade tagit i den från brevlådan... bevisar hur litet det var :)

Har inte hunnit testa det ännu, men det verkar passa, och tröjorna jag köpte till herrskapet här hemma pasaade finfint. Tror tillomed att han gillade den randiga, eller sa han de för å vara snaller?hmmm.....

Mina älskade föräldrar kommer idag. Ska bjuda dem på middag minsann, är lite nervös, tänk om de inte gillar det ja ska göra?
Ja vi får väl se, får väl de utvisa när de smakar.
Ska göra mig iordning,äta,sen in till stan till banken,handla,sen hem å fixa.
Vi ska ju svärmor med ikväll å äta så man får inte äta så mycket av det man lagar. Skriver sen vad det blev, pappa är härinne ibland och snokar, och det hela ska ju bli en överraskning ! :D

Kommentera

Publiceras ej