Inget Sthlm..

3kommentarer

I torsdags började Sweetes öga irritera sig. Dagen efter var det svullet,rött och väldigt irriterat. Hans gamla skada har kommit upp på ytan igen. Hans öga fick sig ju en smäll för ca 1-1,5 år sen då en idiot fått för sig att Sweetie skulle få stryk av han. När Sw. var ung och dum bråkade de två mycket och uppenbarligen lever den här idioten kvar i det stadiet då han hoppa på Sw. utan någon helst anledning ute på puben. Sw. har ju lagt allt skit bakom sig och leer vidare men inte den här idioten då som sagt. Sw. fick problem med hornhinnan och sen dess har väl ögat inte repat sig riktigt. Så nu är hornhinnan jätteirriterad och med massa små skavsår. Han har så ont att han kan inte göra annat än att ligga i sängen,stackaren. Ljusskygg blir han ju med, så sovrummet gäller ett bra tag framöver... 

Så nu ligger jag med här i sängen och latar mig med en Mino- katt på magen :)



 

3 kommentarer

Lina

04 Jan 2009 14:48

Bolt ja, den kan vi ta. fast den kommer väll inte än pålänge? nu jobbar jag iofs 2 helger på raken. så denna filmkväll få väll bli om 4 veckor, när vi båda e lediga.

Maria

04 Jan 2009 20:18

Det var ju tråkigt att det inte blev nåt stockholm...



Jag & Glenn har monterat hyllor här idag så du får snart komma o hälsa på o titta hur jag har det.



Blir det nåt party o fira din 25 årsdag förresten? :)

PUss

Maria

05 Jan 2009 16:43

Var det några nya kompisar dom då?

Jag tänkte beställa Herbalife en gång nästa vecka o sen i slutet av månaden när lönen kommit. Ska ta tag i mina kilo ordentligt nu :)

Vill du ha?

Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej