-13.2 grader..

0kommentarer

Kallast väder hittills i år ! Ser fint ut på dagen när solen skiner och när man tittar på solnedgången, men jag håller mig helst inomhus....Många säger att vintern är så "frisk". Ueah what ever. Ge mig SOL och VÄRME. Är hemma nu, jag fryser ännu. Inte så längesen vi kom innanför dörrarna. Har varit och ätit pizza. Åt en calzone med köttfärssås. God som tusan :)
Är proppmätt nu det blir inte mer mat idag.
Har en go' vecka nu. Börja jobba på tors. Sen 2 h på fredagen, ska köra Sweetie till återkoll i kka ögonläkaren så börjar kl 13-15 sen lördag i mina 3,5 h och sen söndagen som är värst 15-21.15. Men tänker på pengarna som jag behöver!!

Idag har jag fått en present.... Eller ja hmm, en sak jag behöer till sommarens alla hojåkturer. Sweetie å B var i Otown på Oves Motor. Där köpte min baby en MC jacka till mig. Svart med beige/röda detaljer. Jättesnygg! Precis vad jag behöver. Ska ta kort så ni får se (har ju äntligen skaffat mig en digitalkamera! En Canon nånting ;) )
Nu fattas det bara byxor å stövlar å hjälm :D Sen är jag en komplett MC brud ;)

 

Kommentera

Publiceras ej