Anne Rice...

2kommentarer

Och hennes "vampyrs bekännelse" serie kommer att bli nästa inköp. :)



kass bild hittadde inte större.

Snart besiktiga bilen så att man får köra med den igen... haft lite körförbud.

Var inne med L,Jo, å en annan J (som ja inte känner sådär jättemycket eller gillar för den delen) Sen träffade vi P som jobbat lite vid 22.00 typ. Käka sjukt god kladdkaka.Mums!
Åt älgkebab med,men den var inte alls så god som jag hade förväntat mig. Så ikväll blir det annan mat för mig.
Langos? =)



Pussa min favoritpojk,sen dags att bege sig.

Kiss n' Hugs!

2 kommentarer

Lina

17 Jul 2009 12:47

LOL!!! "å en annan J (som ja inte känner sådär jättemycket eller gillar för den delen)"

hahahahaahahahahah

Fan va jag flinade människa!

Liss

07 Aug 2009 22:38

Åååå...älskar Ann Rice's vampyrböcker ...bra smak du har :-)

Kommentera

Publiceras ej