JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD!!

1kommentarer


Det är fel på våran stationära dator vilket innebär ett stort irritationsmoment för mig. Nu efter 2 dagars letande har jag hittat original XP skivan till datorn för att kunna reparera skadan som antagligen skett, Och nu vil inte datorn läsa av skivan!! Va faan lixom!! Tangentbordet bara slutar fungera vilket gör mig totallt frustrerad. Kommer in på felsäkert läge men där kan jag inte heller välga att starta datorn i det läget... sjukt värre detta. Va fan ska man nu ta sig till?
Hittade återställningscerktyg till denna lilla datorn men den fungerar ju givetvis på den gamle datorn. Men tror inte det är så bra att köra den då kanske man inte kan använda den när det väl är fel på denna datorn...ELLER?

1 kommentarer

Lina

30 Jul 2009 01:14

Slå sönder skitet och köp en ny. Det är så jag gör.

Kommentera

Publiceras ej