Generation fett-Donna

0kommentarer

Hej lilla blogg! =)

Torsdag idag. Vet ni vad det innebär för mig? Jobbar idag och imorgon (midsommarafton) sen ta mig i tusan har jag semester i 2 veckor ! Helt underbart. Hoppas bara på bättre väder än idag då va. Riktigt jävla sur e jag,då det regnar ute.
VILL HA SOOOL!

Tränat måndag och onsdag denna veckan. In en liten runda idag med innan jobbet. Min rygg har börjat göra så ont som förr så det är att bita ihop och åka in och träna musklerna. Vet att det hjälper då när jag tränade 4-5 ggr/v så var det nästintill helt borta och skulle säkert försvunnit om man då inte blivit sjuk och tappat lusten för träningen. Men nya tag e det nu!


                                                                          Generation fett-Donna 280kg.
           
På tvn igår visades ännu ett avsnitt av "generation fett". Har ni sett de? Det är så sjukt.En kvinna i typ 40 års åldern (?) vägde någonstans 280. Hennes mål var att GÅ UPP till typ 400 kg! Vad är det för mål?! Fattar hon inte att hon kommer dö om hon fortsätter. Uppenbarligen inte.
Hennes äldste son tyckte att det typ var ok- vilket gör mig fundersam. Han får hjälpa sin mamma med allt.- Städa,diska,handla,ta hand om lilla syster mm. Vilket inte känns som sådär vanliga sysslor för en 12-14 åring. Visst lite kan man hjälpa till men inte bara för att mamma vill gå upp i vikt. Hennes man är också hennes fotograf. Paret publicerar bilder på henne på en internet sida där tusentals sk feeders beundrar hennes fettma. Och skickar mat och pengar så hon kan äta ännu mer. Så man kan säga att hennes levebröd är att äta typ dygnet runt. Och inte lite heller. Ni skulle sett vilka otroliga mängder människan stoppar i sig!! Säg vad ni vill men jag tycker inte att det är normalt. Hon erkände ju iof att hon var beroende av mat. Och att ha en man som stoppar i henne mer gör ju inte saken lättare.
Tror programmet går på tv3. By the way.


Bar Rafaeli - Leo Ds tjej. Sjukt snygg.Henne är det inte synd om :)

Och jag som har ångest över sommarformen. Snart måste man ta på sig bikinin. AAAH!.

Kommentera

Publiceras ej