20.55

2kommentarer

Varit hemma nu ett tag. SItter med världens finaste Mino i knät å kelar. Han säger hej :D
Spinner som tusan just nu,så sötig!

Träffade C å E (rolig överraskning!!) och vi gick me dogsen på promenad 1 h. Började regna ibland och det var lite störigt.
Men det var skönt att komma ut lite. Så idag har jag motionoerat som tusan, 2 timmars prommis. Känns bra!

Just nu håller jag på att öva på TSS. FIngrarna är lite stela ibland men man kommer snabbt in i det.
Går bra om man får säga det själv ;)

Håller på att ta ett livs beslut. Kan ändra hela mitt liv. Ska man eller inte? Är så svårt!! 

2 kommentarer

Lina

23 Mar 2009 22:33

Klart vi ska boka helgen. Men kinga vet inte om hatt än. Jag kan smsa henne imon å berätta det.



Jo, men Bolt å alkohol kan ju sitta fint. Ha för mig att kinga ha filmen på sin sån där grej som e kopplad till deras tv. Går vi ut så går vi ut, vi får ta kvällen som den kommer lixom.



Ångerst och ångerst. Känner mig dum. Men jag ska predika på lördag. Men kul hade vi iaf, tro jag.. Minnes luckor du vet. Men det e ju ett tecken på att man hade skit kul... anatar jag..

cat

24 Mar 2009 12:38

hej hopp... tack för igår... la upp bilderna på maxens blogg. pusspuss

Kommentera

Publiceras ej