Frågestund

3kommentarer

Har blivit utmanad av Maria och så jag får väl vara snäll och svara på frågorna :)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

Sara stopped and turnedto face him. "I guess I just  hoped".

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Diskbänken

3. Vad såg du senast på TV?

Någonting om Olof Palme var det visst,hans liv antagligen.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

10.50 (11.10 är rätta svaret)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Värmepumpen och en bil.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Hoppade in i bilen med O för att hämta hans bil som ar hos M å C.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

kikade på Marias blogg.

8. Vad har du på dig?

Gråa mysbyxor och stickad blå polotröja,pandatofflor och benvärmare.

9. Drömde du något inatt?

Drömde något om polska och italienska kyckligkar och försäljare som skulle sälja dem, tror jag var någonslags mellanhand...

10. När skrattade du senast?

Imorse när Mino slickade mig på näsan. Galna lilla kisemise!.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tavlor. Knappar till lampor, och köksskåp.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Hmmm... nej tror inte det...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Väldigt konstiga frågor,man får tänka till lite!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Beck- Shungamålningen (eller vad den nu hette)

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

Hus i brasilien,lägenhetskomplex i NY, aktier, Nytt hus till mamma å pappa, och massa annat som kläder,skor och resor!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Finns det något ni inte vet?

17. Tycker du om att dansa?

Skaka rumpa är aldrig fel!

18. George Bush?

USAs förra president.

19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?

Pojke vet jag inte men flicka kanske Kendra eller Cassandra.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Absolut.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Gud han finns inte så antagligen säger han ingenting.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Lina

PaulaRyberg

Cat

PaulaG

3 kommentarer

Maria

02 Mar 2009 13:16

Helgen den var lugn.

Var på mc-mässa i bromölla igår med carro o i lördags så var jag o glenn bara hemma o tog det lugnt. Var ute o gick i nästan två timmar på dan :)



idag har jag varit på af o skrivit in mig. mycket spännande...



ska snart ner o styrketräna. är ett jäkla väder ute bara. Huh!



Vad hittar du på idag??

Maria

02 Mar 2009 18:31

Lät inte spännade. Kanske lite bakis fortfarande? ;P



Idag har jag varit o tränat. Axlar, rygg, insida o utsida lår. Phu! Jag känner redan hur ont jag kommer att ha imorgon!



Händer annars i veckan då?

Lossy

02 Mar 2009 22:26

Snor listan bara för att jag har så j*vla tråkigt...

Kommentera

Publiceras ej