Fredagskväll. Kan de inte vara lördag?

2kommentarer



En sån här drink skulle man ha nu... Så sugen, men jobbar imorgon. Börjar kl 7. MEN sen på kvällen så är det dags. Träffa vännerna,se "Bolt" och dricka alkohol. Naaaajs.;)

Skickade in papprena till skolan igår. Vill så gärna komma in! Håll tummarna för mig nu hörrni.
Kommer bli så gött om/när man kan säga till på jobbet att man ska börja studera. De som tror att jag ska vara där 4 the rest off my life. Ja jo eller hur. Min plan har aldrig varit och kommer aldrig vara att jobba i en liten sketen icabutik. Visst ibland är det trevligt på jobbet, säkert många som skulle vilja ha det, men jag vill göra något mer i livet än skiva skinka.



 

Dags för mig att köpa mat.  Ses igen kära blogg.




2 kommentarer

Johanna

27 Mar 2009 21:58

Jag håller alla tummarna=) LYCKA till=)

Lossy

29 Mar 2009 12:47

lycka till!

Kommentera

Publiceras ej