Katt i hemmagjort bong.

3kommentarer

En man från Nebraska åtalas nu för djurplågeri. Texten kommer från metro.se



En omtöcknad Shadow hos polisen....

"Katten var sprallig. Så förklarar Acea Shomaker att han stoppade Shadow i sin hemgjorda haschpipa och rökte på.

Polisen ryckte ut på söndagen efter en anmälan om att någon sett en man röka marijuana genom en trädgårdsslang som var ihoptejpad  med en plastbytta innehållande en katt.

Den bisarra knarkepisoden utspelade sig i Lincoln, i staten Nebraska i USA. Den 30 gånger 15 centimeter stora anordningen var precis nog stor att rymma den sex månader gamla katten. 

- Katten var helt förvirrad. Hon låg på sätet i polisbilen, inlindad i en filt, och rörde sig inte under hela färden, säger polismannen Andy Stebbing till AP.

Shadow får nyktra till på The Humane Societys djurhärbärge och uppges på måndagen under omständigheterna må bra.

20 åriga Acea Shomaker kommer att ställas inför rätta för djurplågeri. Som förklaring ger han att kattungen var överaktiv och behövde lugnas ner."

HUR FAN KAN MAN GÖRA NÅGOT SÅNTHÄR?!

3 kommentarer

Lina

03 Mar 2009 20:59

Döda den jävlen!!! Asså jag snacka om männsiakn nu! döda den jävlen! DÖDA honom!!! jävla djurplågare! jag ska fan skjuta kuken av honom om jag någon gång skulle springa på honom. En kula i taget!!!

Lossy

04 Mar 2009 16:45

DEN SJUKA JAVELN! HAN BORDE BANNE MIG INTE HA DJUR! KOMMER HAN I NÄRHETEN AV MIG FINNS HAN INTE LÄNGE TILL!



Stackars liten, bara en kattunge. Hur kan man göra så där? Nä fy fan, jag mår illa...



Jag blir så arg... Om någon gjorde så mot mina katter skulle jag skjuta huvudet av den skitstövel.



Inget gör mig så arg som djurplågeri.

hahaha

14 Jul 2009 18:23

Klockrent:p

Kommentera

Publiceras ej