Mätt å gla'!!

2kommentarer

Sent kvällsmål idag. Blev falukorv med blomkåls-och broccolimos. Höll på att totalfördärva hela maten. Kokade visst inte grönsakerna tillräckligt länge så var skitsvårt att vispa. Skvätte å hade sig. Körde det hela i mixern och det blev bra tillslut *pust*
Av någon anledning fick jag för mig att se hur många glas vatten jag kunde dricka i tät följd-5 mellanstora typ. Snacka om att man blir mätt av vatten. Eller i detta fall smaksatt med apelsinsaft. :)
Måste lära mig att dricka vatten.....



Och vet ni vad?? :) Har världens bästa nyhet! JAG KOM IN PÅ SKOLAN!!
Fick brev igår. Så jävla lycklig!! Nu kanske det blir något av mig med !::D
Bara kolla så ekonomin går ihop med annars e de ju kört....



2 kommentarer

Johanna

14 May 2009 22:37

GRATTIS va kul för dig tjejen=) Hoppas ekonomin går igenom så du kan göra detta=) ALLT går om man vill.. Egentligen handlar det inte om pengar utan om det man får offra för det...! Men sen kan du väl jobba extra ibland?? helger å så menar jag=) Tycker ABSOLUT att du ska ta detta.. Önskar dig alla lycka tjejen=) Kram

Lina

17 May 2009 20:58

WOHOOO Fan va bra! Och eftersom jag e ego så betyder detta att jag inte behöver byta schema rad ju!

Men jag slutar väll där snart ändå, så det e skit samma. Antagligen slutar jag den 12 eller 22 juni.. För jag kan fan inte ha sån mega tur att jag får va kvar. Det händer lixom bara inte mig.



BTW, vet inte om kinga ha sagt nått än, men den 30 maj, vår lördag då vi bokat dig, så e det tydligen fset i bräknehobby. Det e tydligen en rock kväll där, små lokala band, så jag tänkte ju att du å ola kanske ville hänga me.. Vi ska tydligen (i sånna fall) festa lite och sen sticka ut till denna rock grej. Men vill du inte så skiter jag i det me, även om det betyder att jag inte kommer se stefan på 3-4 veckor då. För vi sa att vi bokar in den helgen ju och så e det bara, fast jag e rädd att kinga inte kommer hålla med. För nått säger mig att hon hellre hänger med johan och kompani.

Kommentera

Publiceras ej