Dag 1 Sverigeresan/ Göteborg :)

2kommentarer


Givetvis har jag med mig datorn på Sverigeresan! Så lätt slipper ni mig inte! :)


Sånhär söt buss skulle man åkt i!

Första dagen på Sverigeresan har gått bra, lit edrygt med bussresan men annars har det gått bra.
ar på studiebesök där en äldrevägledare pratade med oss om sitt jobb, bvad det innebär osv.
Det var väldigt intressant faktiskt, synd bara att det inte var någon  syre i rummet vi var i...
Imorgon ska vi till en skola här i Gbg och sen på eftermiddagen ska vi till kreatium.
Hoppas vi får lite fritid så man kan kolla stan!

Vi är 4 st i stuga, tycker det gått bra hitintill. :) Mycket skratt!



Vill shoppa! 


Vill en dag ha en hund. Hu mer jag tänker på det desstå säkrare blir jag! Vill ha en liten söt sak :)
Katterna kommer vi självklart behålla, de e ju mina bebiar!

2 kommentarer

Lina

17 Nov 2009 08:07

En mops! som ska heta Kex! Så kan jag sno honom/henne.

CataLina

17 Nov 2009 21:35

hahah vadå.... ni gillar inte hundar! ;)

Kommentera

Publiceras ej