Det svänger ju, katten!

1kommentarer


*Smile*

 

Imorgon bär det av till Malmö, då vi ska vara på en gymnasieskola och "sjunga" på teckenspråk. Sex låtar närmare bestämt! Har inte hunnit öva nånting, men vi ska iallafall ha en skylt framme där det står att vi lvar, för att släppa pressen på oss stackars 1a års elever :)

Det är det vi hinner med imorgon, färden till Malmö tar en stund och sen hem med, så vi slutar när vi kommer tillbaka till K-stad. Undrar om vi hinner kika på stan... ? Min handväska har ju gått sönder, vill köpa en ny. Kände mig helt handikappad utan en idag! Allt i en påse. Woho lixom. Eller inte.

≠≠≠≠≠≠≠≠≠≠≠≠

Filmade meningar med ägohjälp verb innan skolresan och FoF meningar. Fick tillbaka idag. Stod jag citerar "Mkt Bra!" Fatta hur gött de kändes, filmade med spontana meningar, och IN skrev på det att det var "OK , kolla efter jul."
Innebär med andra ord att jag "gått vidare" till andra halvan av 1a året!! Jag är sååå glad! Var ju ett av delmålen att klara vissa saker, och nu känns det så bra att man kan!! :)



Klassen fick igår reda på att vi i vår får bidrag för skolresan vi planerat! Innebär att vi ska spendera typ 1 vecka i London. AAAAAH, så jävla skoj! :) Dags att spara undan lite pengar kanske ?! :)



1 kommentarer

Lina

24 Nov 2009 21:15

Jävla dyr affär det där du. Så i januari ska jag beställa allt det jag inte hade råd med, eller ja inte allt, men mycket av det iaf. Kommer ju gå på 2000 eller nått och det ha man ju inte råd me.. så illa. Men den där vampyr saken är ett måste asså.

Kommentera

Publiceras ej