Detox dag 2

1kommentarer

Jaherre jisses, tänk att det har gått 2 dagar sen mitt sista mål mat. Tiden tickar förbi!

Började dagen med min 11+11 grej, vitamin osv och druckit den 1 gång till+ ca 2 L vatten.
Har bara 1 L kvar för dagen och lite 11dryck kvar ,sen är denna dag avklarad. 11+11 drycken är för övrigt ytterligare 1 L vätska till/dag.

Min mage har inte reagerat speciellt mycket, inte min kropp heller må jag säga. Kände mig jättegodissugen vid 12 och efter 16 idag när vi var på börjes kände jag mig lite hungrig men inte annars. Vaknade imorse med lite huvudvärk som släppte snabbt.
Har läst på internet att man man bli trött, gnällig, snurig i huvudet osv men jag har inte märkt av några symptom.Än. :) Märker jag något så äter jag givetvis, så U dont have to worry.
Jag gör inte detta för "bara för att"utan min anledning är:
 att rena kroppen och få igång magen.

Tyck vad ni vill, men för mig känns det bra, I will make it!

Dette by the way: Jag hade ju aldrig gjort de här om inte hon på hälsokost affären sa att det var ok att bara dricka vatten och den där vitaminersättningssaken. Hon sa att över helgen klarar sig kroppen men inte mer, då får man kompletera med andra saker. Tack för att du bryr dig så min vän!

1 kommentarer

Dette

29 Nov 2009 13:56

Haha klart jag bryr mig om dig=) Har du fått info därifrån får man ju lita på att de vet vad de gör=)=). Alltid bra att rensa ut bland slagg o övrigt som behöver komma ut! Ska nog själv satsa på en omgång efter nyår=)

Massa kramar

Kommentera

Publiceras ej