En natt jag drömde....

2kommentarer



Idag är det söndag. Fatta att såhär länge har jag inte varit uppe på lääääänge.... Känner mig som värsta oldie. Minns när man alltid var ute och röjde i ungdomens glada dagar... :)
Min Sweetie spelar på sitt Xbox, Modern Warfare 2 som han köpte för någon dag sen.
Har kikat på 2 filmer också.
Först kollade i på : LA Gigolo och sedan Låt den rätte komma in.
Skriver om dem senare idag, pallar inte göra det nu....

Var inne i stan med en stund hos L. Hennes karl S som ännu en gång lagat mat, wok med kycklingfile. Inte så dåligt. Tänk om min kunde laga ibland! Även K o J och en till var där. Trevligt :) Hoppas de haft skoj medan jag försökte få in TSP ord i skallen!. 

Sov gott alla godingar.

2 kommentarer

fuck you i´m from småland

15 Nov 2009 01:00

Hej hej

Lina

15 Nov 2009 15:55

Erik heter den så kallade "En till".

Kommentera

Publiceras ej