Grow up!!... Me? ;)

2kommentarer

...Och så blev det natt...


.. Eller ja , man skulle ju kunna tro det. Fy fan vad deprimerande att det blir mörkt vid 17 tiden.
Tänker på sommardagarna då det inte mörknar förrän 23 tiden. Vilken skillnad!

Har iallafall skrivit ner alla tecken på A i mitt block. Var ju jobbigt att ski´riva, man vill ju ha det så snyggt som möjligt!
Kom på innan idag att min handväska är ju sönder :/ Hur ska jag överleva utan imorgon?... Får konka runt på en påse lixom. Kul, eller inte. Måste köpa mig en ny kompis. Tror det ska bli en axelväska eller en klassisk rygga.
Får se vad man kan hitta...

Ska iallafall till banken imorgon, vi ska skriva om lånen,skriva in mig i huset osv. Woho! :D ♥
Känns lite konstigt att man ska göra det, för det har ju känt så naturligt att huset är "mitt" också om ni förstår. Så snart delar man även en massa lån med karln min. Snacka vuxenpoäng!!


                                 Sweet....

ANYWAY. Får väl så smått återgå till studierna. :) Kommer väl drömma om den där blåmesen inatt igen.
Drömde om det inatt... att jag blev en som stod i klassrummet och försökte teckna med fötterna, HAHA!
Galen dröm, :)


2 kommentarer

Lina

22 Nov 2009 20:06

hehehe du som blåmes. HAr jag ens sett dig i nått blått nån gång?

lycka till imon nu!

Madicken

23 Nov 2009 11:28

Allt bra idag? :)

Ha en fin måndag!

Kommentera

Publiceras ej