Vilken Underbar Dag!

0kommentarer




Idag har allt verkligen varit jättebra, "framträdandet" i Malmö var såå skoj!(var ju på Saco-mässa,gymnasie elever som får inspiration till fortsatta studier) Önska vi kunde hålla på en stund till.
I, våran lärare tyckte vi var så bra. :) Jättebra på att följa så det såg bra ut då det är en omöjlighet att lära sig låtar på typ 2-3 ggr repetition. Vi framförde 3 låtar "hitsen" :)

Sen var det bara att åka tillbaka till K-stad, där jag å R stanna en stund  för att plugga. Hängde en stund med några tvåor och sen var det att avläsa en historia. :)

Väl hemma i K-hamn var det in till Studio LiLo, boka klipptid. Love att klippa mig! Så om 2 veckor, lagom till Sweeties julfest med jobbet blir det av.

Sen en runda inne på Life Hälsobutik.  Köpte vitamin 11+11 som man har för att kompletera då man fastar så magen och kroppen får näringen man behöver. Så helgen blir hård och tuff. 3 dagars fasta är inte det lättaste,men jag ska klara av det! Men min mage behöver verkligen göras något åt. Har haft problem med den så länge nu så nu pallar jag inte. Den ändras ju inte över en natt, men såsmåningom förhoppningsvis.
Och så införskaffade jag något som heter Regicol.
Som är jättebra för magen visst. Käkat Prebiotika länge nu så nu går man på det "tunga atelleriet"

 

Kom hem sen och kom på hur mycket jag älskar min O. Han var så mysig när jag kom hem, mer sånt tack! :)

Kommentera

Publiceras ej