Another day, another Story

1kommentarer

Varit sjukt seg på att uppdatera. Men de vet ni ju redan....

Är på sista boken i min lilla Sookie serie nu, och det är ju så spännande. Kan knappt lägga den ifrån mig och min kära O tror att jag är fullständigt GALEN. Men jag brukar säga att han är knäpp som inte fattar hur najs det är att bara läsa och flyta in i en annan värld ibland...



Var inne i en frisersalong i Kstad idag. SLutade med att jag köpte (välbehövligt) 1 schampoo från kreastase och ett balsam från Paul Mitchell. Som var på kampanj. Blev ju 338:- fattigare. Men om det gör mitt hår bättre så är det klart värt varenda öre.



Schampoot är rätt på bilden, men balsamet var något nytt med grönt the...

Köpte det inne på SkäggLockar. Väldigt hjälpsam och trevlig tjej. Bokade en tid för klippning på torsdag. :)


Dags att plugga,plugga, plugga!

1 kommentarer

Lina

08 Oct 2009 19:36

Jag ska ge mig på att försöka baka, men jag kan ju inte lova att det blir så lyckat. men men.



Sen hittade jag beskrivningen till jätte spindlen som jag nu har börjat tillverka. Typ så här kommer den bli: http://smellycat.bloggagratis.se/2009/09/24/2017634-har-ar-spindeln/



Va en sväng på fundkällan och köpte små paljetter man kan lägga på bordet. Där fanns lite mer vi kan inhandla. Vi får gå och kolla.

Kommentera

Publiceras ej