Facebook!

2kommentarer



Alltså egentligen... VARFÖR är man inne där så ofta? Det är ju helt sjukt hur alla bara loggar in och kollar in alla andras liv typ!
Jag ska inte säga något för jag som är så nyfiken loggar in ofta. Men why?
Facineras man av andras liv, tror att de har det bättre än en själv, eller vill man bara ha koll på vännerna och de man håller av?

Många är ju helr Hooked i Fejjan. Man kan se samma personer som uppdaterar sin status typ 5-10 ggr på en dag.
Snackade om detta lite i skolan idag under en rast. Inte för att man kom fram till något vettigt.
Men man kan ju fråga sig varför denna sidan blivit så oerhört populär hos tusentals, tja ja kanske miljoner människor världen över!





Snart har vi höstlov i skolan. Inte för att jag ska vara ledig precis, ska ju jobba på skolan med barnen från 1,5-3,5 år. Deras föräldrar ska under en vecka lära sig mer teckenspråk då endel av barnen har CI (cochela implantat= ett hjälpmedel för att stimulera hörselnerver i örat) och endel av dem då är hörselskadade eller syskon till varandra om jag förstått det hela rätt.
Så vi ska underhålla barnen med lekar mm under dagen.
Om man vänder tillbaka till... ja 1 år sen kan jag erkänna att jag ALDRIG skulle fått för mig att jobba med barn.
Inte varit en barnglad person direkt, men nu ska det bli roligt och man får ju ändå nytta av utbildningen då barnen har ett "handikapp" som "har med utbildningen att göra".


2 kommentarer

Lina

21 Oct 2009 22:12

Du? jobba med barn?? Hehehahaha LOL. Man få inte strypa dom, det vet du va?

Lina

22 Oct 2009 19:43

Kvinna! Rihanna släpper ny skiva den 23 november. Detta måste man ju...... köpa.

Kommentera

Publiceras ej